Berätta om ert företag:
Sjöklint Agenturer är en agentur inom kläder och skor och vi har funnits sedan 1994.
Sedan 2017 sitter vi i vår egenbyggda fastighet på Alfagatan 12 i Mölndal. Vi är 12 anställda.
Vad var det som gjorde att ni valde att komma tillbaka till oss efter 1,5 år?
Under corona permitterades vi under några månader och var tvungna att dra ner på kostnaderna, därav sa vi upp avtalet med Bofint och städade själva.
I och med att permitteringen släppte och vi märkte att det började gå bättre igen, kände vi att det inte fanns någon anledning att hålla inne på den kostnaden och vi var glada över att kunna använda Bofints städtjänst igen.
Hur upplever ni att samarbetet fungerar med oss?
Vi har inte hunnit varit kunder hos er så länge ännu, men i början är återkopplingen extra viktig, när allt ska sättas på plats och den tycker vi har fungerat jättebra.
Vad tycker ni om städningen?
Vi tycker att den är jättebra. Det som ska städas blir städat och det känns rent och fräscht på kontoret.
Vad är viktigt för er när det kommer till att välja städföretag?
Det viktiga är själva tjänsten, att den fungerar bra och att den utförs på ett bra sätt.
Den flexibla delen har alltid varit väldigt viktig för oss, eftersom att vi ibland hamnar i situationer då vi inte kan ta emot städning, till exempel när vi har lokalen full med människor. Då har det varit skönt att ha ett flexibelt samarbete med Bofint, det vill säga att man vet att man inte går miste om städtimmarna vid ett visst städtillfälle, utan att det istället blir extra städat nästa gång. Att kunna lägga upp vår städning efter våra behov och önskemål är något som är viktigt för oss och därför fungerar samarbetet med Bofint väldigt bra.